کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان سیستم دعوت کردن از دیگران در کلاب هاوس در تابستان

به گزارش سافت گذر، چند هفته پیش اپلیکیشن محبوب چت صوتی یعنی کلاب هاوس به پلی استور آمد اما روش حضور در این برنامه هنوز همان سیستم دعوت کردن از دیگران است. در یکشنبه گذشته، کلاب هاوس یک جلسه مجازی برگزار کرد تا در مورد تجربه ای که پس از نصب این شبکه اجتماعی توسط کاربران مختلف به دست آورده صحبت کند.

کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی

در یک توییت منتشر شده پس از این جلسه، کلاب هاوس یادآور شد که حالا بیش از 2 میلیون کاربر اندرویدی دارد که نسبت به آمار 1 میلیونی هفته پیش دو برابر شده است. از آن جایی که این شبکه اجتماعی در ماه مارس 2020 تنها در اپ استور منتشر شد، تعداد کاربران iOS این برنامه (10 میلیون نفر) فعلاً بیش از کاربران اندرویدی آن است. با این وجود، علی رغم اینکه هنوز امکانات ورژن اندرویدی کامل نشده ولی روزبه روز به تعداد کاربران آن افزوده می شود.

کلاب هاوس در توییتر نوشت:«« روزبه روز به تعداد کاربران دو میلیونی نسخه اندرویدی افزوده می شود. آپدیت های بعدی که به بهبود روش های پخش اعلانات و . . . مربوط می گردد، بسیار مهم خواهد بود و در تابستان منتشر می شود»».

نکته جذاب تر آن است که در تابستان روش دعوت از کاربران کنار گذاشته خواهد شد تا کارایی های این برنامه افزایش پیدا کند. در نتیجه، کلاب هاوس می گوید که آپدیت های آتی او مربوط به بهبود روش های پخش اعلانات هستند زیرا این شبکه اجتماعی به زودی با افزایش شمار کاربران روبه رو خواهد گردید.

کلاب هاوس رقابت سختی با غول های دنیای شبکه های اجتماعی دارد زیرا سایر شرکت ها سرویس های مشابهی را ارائه می کنند. ضمن اینکه خودِ کاربران نیز بعضاً در مورد خارج شدن یکدفعه ای از جلسات شکایت داشته اند بنابراین کار کلاب هاوس در ادامه مسیر سخت تر خواهد بود.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49111 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/12 تعداد مشاهده: 2321
سافت گذر